Pia2 Startet 14.Juli Link til dette innlegget Startet 14.Juli Hei, Er det noen som har tips til hvor man kan løfte en 32 fots seilbåt på Sørlandet for 3-4 dager? Per nå ser det ut som det billigste for meg er å gjøre det på Østlandet.. :/ Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli I Grimstad er det mulig hos Marex på Fevik, men usikker på prisen. Ellers er det mulighet til en eller to båter i Holvika båthavn, der er det kanskje enklest å kontakte Lien Transport eller Grimstad Kran Kontaktinformasjon Marex (Båthuset Arendal) på Hasla: Odd Martin Johansen, 489 92 125 Lien Transport: Ronny Salvesen, 900 46 211 Grimstad Kran Helge Ohlson, 918 45 910 Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
LM 605 Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Forsøk "Flaa Kran & Transport A/S" De løfter lett slike båter i Kristiansandsområdet. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Sørlandet og Sørlandet.. Wector og Sildeberget, innenfor Langesund, er to alternativer, hvor sist nevnte trolig er rimeligst. Skal også være muligheter på Hansen&Arntsen Stathelle. Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Vallø marina utenfor Tønsberg kan være et bra alternativ om det avstandsmessig passer for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Pia2 Svart 20.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli Tusen takk for topp tips 😊 da får jeg ringe litt rundt etter ferien 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.