Foe Startet 14.Juli Link til dette innlegget Startet 14.Juli Er en stund siden vi var på båttur sist, men nå har vi varmebølge i Trøndelag og lysten kommer. Satt og diskuterte om vi fortsatt behøver å samle mynter slik at vi får dusjet i båthavner. Litt krøbel dusj i båten😂. Har egentlig ikke eid en mynt på flere år. Må man virkelig innom banken og veksle før man legger ut på tur. Finnes automatene for varmtvann lenger i havnene. Noen som vet? Helst fra Ålesund og nordover. Sitér dette innlegget Link to post
Vaagen Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli På Molde må man det, bare med den presiseringen at det ikke virker, ikke for er par uker siden i alle fall. Sitér dette innlegget 1988 Silver Viking 462, Mercury 35hk 1986 Fjord Touring 930 CC, VP AD41A 2016 Terhi 445C, Tohatsu 30hk Link to post
enslagsgjest Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli De fleste tar kort, men av og til trenger man mynter. F.eks. på Klokkargarden - Rødøy. Om du er glad i å dusje hadde jeg hatt et par mynter tilgjengelig, men ingen store summer. Om du vet hvilke havner du skal til, så kan det godt hende at folk her på forumet vet om det er kortbetaling. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Foe Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli Skal innom Bessaker, Jøa, Abelvær i første omgang. Har ikke planlagt videre. Ville bare høre om myntene fortsatt bruktes i dusjanlegg. Som sagt, lenge siden jeg har sett en. Får spørre på lokale COOP butikker om de har noen. Sitér dette innlegget Link to post
Vaagen Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Alle butikker har nok mynter. Vil tro at du kommer langt med 100 kr av hver av 10- og 20-kroninger. Sitér dette innlegget 1988 Silver Viking 462, Mercury 35hk 1986 Fjord Touring 930 CC, VP AD41A 2016 Terhi 445C, Tohatsu 30hk Link to post
løve Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli SydKoster Sundet, Kroneautomat i dusjen,( 10kr ) kan veksle hos PACO Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.