bellen Startet Tirsdag 09:40 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 09:40 Ja, da mener jeg bolter og jernvare. Har prøvd å søke litt på nett, men finner ingen gode nettbutikker der det er lett å navigere seg igjennom forskjellige typer bolter, skruer og muttere. Syns dei fleste nettbutikker som selger skruer er veldig rotete og vanskelig å filterere etter typer. Der er faktisk Biltema en av di bedre, men utvalget er for begrenset. Noen som kjenner til gode nettbutikker for dette? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart Tirsdag 09:49 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 09:49 https://nettbutikk.wuerth.no/Produktkategorier/Bolter-metrisk-tomme-skruer/31223511.cyid/3122.cgid/no/NO/NOK/ Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
abbor Svart Tirsdag 09:53 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 09:53 Har handlet fra Harstad Trading et par ganger. Ikke akkurat billig, men bra utvalg, ryddig nettside og rask forsendelse. https://www.harstadtrading.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart Tirsdag 13:50 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 13:50 Her er en leverandør jeg brukte ofte den gang jeg var i arbeid: Bolten Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
enslagsgjest Svart Tirsdag 14:08 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 14:08 Du kan gå på McMaster Carr og ergre deg over at vi ikke har slik i Norge. Samme med send-cut-send. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Hakkannen Svart Tirsdag 14:23 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 14:23 enslagsgjest skrev 11 minutter siden: McMaster Carr Nesten litt på grensen å tipse om den siden der, for her var det (alt for) mye kjekt! Ikke bare innen festemidler, men også innen elektronikk og elektro, plater, brytere, beslag og mye mer. Ja, tenk å hatt en slik butikk i Norge, da hadde i alle fall kredittkortet mitt fått kjørt seg😄 Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart Tirsdag 16:18 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 16:18 Det var godtebutikken sin det... Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart Tirsdag 16:34 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 16:34 Jeg har handlet litt på Skruelageret Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
bellen Svart igår klokken 05:15 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 05:15 Takk for svar. harstadtrading.no virker enkel å navigere seg igjennom. McMaster Carr såg jo ut som en skikkelig snopebutikk Dumt dei ikke har avdeling i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.