Jump to content

Engbo ankervinsj 40-12010 responderer ikke nå som båtferien er på trappene, hjelp :-)

Albatroz

Recommended Posts

Var uheldig å mista fjernkontrollen i vannet. Kjøpte ny mottaker og fjernkontroll. Kobla nok feil under montering. Sannsynlig kortslutning. Vinsjen slutta å respondere når koblet ledninger i direktekabelen fra vinsjen til mottaker på strøm. Er i prosess med å få åpnet vinsjboksen. Vanskelig tilgjengelig men nærmer meg. Ser ut som

jeg må demontere selve hjulet nå, for å

komme til. Siden jeg risikerer å gå tom for tid til å kjøpe reservedeler i tide lurer jeg på om Noen vet om disse modellene har en sikring inni der, eller om det er selve rele/kontraktor som er røket og evt hvilken kontraktor som kan passe og hvor man får kjøpt? Setter pris på innspill. 

(Det meste fungerte inntil jeg koblet en ekstra 12v til brun ledning i direktekabelen til vinsjen, det kom gnister og så ble det stille)

her ses modell (finner ingen omtale av denne modellen, aner ikke om det er maxi/midi eller hva) samt hvit direkte kabel fra vinsj til mottaker. Tviler på om det er Lagt inn noe sikring mellom vinsj og mottaker på denne, så Er vel noe inni der som er problemet? Takk for innspill!

IMG_1189.png

IMG_873167E5-A744-4005-8A8D-46E2BD82A0CE.jpeg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...