Kjettingkasse Startet 16.Juli Link til dette innlegget Startet 16.Juli Jeg har en 14 fots båt på tilhenger jeg gjerne skulle vasket i ny og ne og har ikke mulighet til det hjemme. Noen med tips om selvvaskeanlegg med høytrykkspyler i Oslo som egner seg? Trange bensinstasjoner er ikke ideelt. Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 16.Juli Link til dette innlegget Svart 16.Juli Det er forholdsvis god plass på vaskeanlegget på den gamle bensinstasjonen i Storo-krysset. Bensinstasjonen er nå blitt ubetjent, men vaskeanegget med tre selvvask og en maskin er operativt via betalingsautomater inne i hver port. Jeg har aldri vasket båt der selv, men tenker det burde være kurant å rygge inn en henger der. Sitér dette innlegget Link to post
Kjettingkasse Svart 16.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli Takk. Godt tips. Jeg har båten på Tåsen så det hadde passet fint! Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 16.Juli Link til dette innlegget Svart 16.Juli Vaskeanlegget nederst på Kalbakken (UWash i Bedriftsveien) har sånne vaskebåser man kjører gjennom. Det samme har vel vaskeanlegget på UnoX i krysset Strømsveien/Nedre Kalbakkvei. På begge disse stedene kan du kjøre bil med henger gjennom båsene. Om du velger en bås innerst og på enden av rekka bør det gå greit uten at du sperrer for andre. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Kjettingkasse Svart 16.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli Takk for tips. Prøvde Ring 3 ved Storo i dag, det fungerte også fint. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.