morosamt Startet 16.Juli Link til dette innlegget Startet 16.Juli Hei. Noen her som har erfaring med å kjøpe hydraulisk styring fra Kina eller andre rimelige nettsider? Gidder ikke koste på den gamle servostyringen mer. Mercruiser Pre-Alpha. Syntes settene man kan få kjøpt her er styggelig dyrt. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 16.Juli Link til dette innlegget Svart 16.Juli Sjekk https://defender.com/ Jeg har handlet mye båtelektronikk derfra til ca halv pris av her på berget. Er riktignok noen år siden så ting kan jo ha skjedd i mellomtiden... Sitér dette innlegget Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
19 fot Svart 16.Juli Link til dette innlegget Svart 16.Juli morosamt skrev for 2 timer siden: Syntes settene man kan få kjøpt her er styggelig dyrt. Men blir det egentlig billigere på sikt hvis kinaræl ryker fortere og du kanskje ikke får tak i den lille billige reservedelen du trenger fordi fu ikke snakker kinesisk og har de rette kontaktene? Etter arbeidstid en dag stod en kollega og freste ut en metalldetektor. Han hadde kjøpt kina-atv til ungene og så røyk en del og den var umulig å få tak i. Han er mekanisk anlagt og kunne lage en ny del med maskin han selvbprogrammerer og styrer men for en vanlig person ville det blitt kjempedyrt å hs en slik billig atv som sannsynligvis må skrotes ved første feil som krever deletilgang. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 16.Juli Link til dette innlegget Svart 16.Juli Jeg har importert flere nye båter fra Kina. De har alle blitt levert med Italiensk produsert hydraulisk styring. Etterhvert som Temu har dukket opp så har det kanskje også dukket opp kinesisk produserte? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.