Jump to content

Hvem selger plugger som passer i hull etter vindusvisker ??

Okkaby

Recommended Posts

19 fot skrev for 1 time siden:

Har du tenkt over hvordan du skal få til de nye hullene for de nye viskerne?

Herdet glass går det jo dårlig å bore i, det blir litt puslespill av det vel?

Skal du evt lage nye hull i glassfiber eller lignende utafor glassene?

Ja har tenkt å bore 3 nye 16mm hull med vanlig bor. Enkelt å greit det.

Skal ikke ha nye huller i noe glass. Glassfiber er taknemmelig å bore i. Sitter alt gamle spyledyser der som ikke har vært i bruk på sikkert 20år. Så bare å bore opp det hullet.

SveinHa skrev for 3 timer siden:

Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er 

Jeg begynner å bli litt lei av Mahatma Gandhi. Trenger du å ha dette som fast undertekst hele tida?

Når man leser innlegg og skal lese neste innlegg og ser man igjen begynner å lese samme greia om Mshstma Gandhi så blir man lei hele greia. Og teksten tar plass på gourmet så det blir mer irrelevant å scrolle gjennom for å komme til det interessante.

Han var vel ikke noe båtfyr heller såvidt jeg vet, då da er det neppe særlig relevant på et båtforum.

19 fot skrev 1 minutt siden:

Trenger du å ha dette som fast undertekst hele tida?

Du trenger ikke å lese den hver gang jeg skriver noe men det er et av de viktigste budskapene å ta inn over seg, spesielt i dette tiåret... Og reagerer du på teksten så får jeg håpe du tilegner deg relevant kunnskap på det området i stedet for å stole på politisk korrekt propaganda... Men jeg kan fjerne unyttig informasjon hvis du synes den tar for stor plass :tommel_opp:

SveinHa skrev 10 minutter siden:

Du trenger ikke å lese den hver gang jeg skriver noe men det er et av de viktigste budskapene å ta inn over seg, spesielt i dette tiåret... Og reagerer du på teksten så får jeg håpe du tilegner deg relevant kunnskap på det området i stedet for å stole på politisk korrekt propaganda... Men jeg kan fjerne unyttig informasjon hvis du synes den tar for stor plass :tommel_opp:

Bostedskommune og denslags hopper msn lett over fordi det er et annet oppsett enn innleggene som er der man normalt leser. Men Mahatma Gandhi teksten din har samme skrifttype som in leggene jeg er i teressert i å lese, og eneste er en svak gråfarge bak som skiller den fra drt msn vil lese.

Når man har lest Mahatma Gandhi 50 ganger når man vil lese om båt begynner man å bli ganske drittlei fyren, så jeg synes det ville vært fint om du fjernet den teksten som hsr stått der lenge under hvert eneste innlegg fra deg og ikke har noe med båt å gjøre.

Om det er viktig eller ikke er en helt annen diskusjon, men jeg tenker at det er båt som diskuteres på båtplasser.

Kan godt hende teksten slår an i et forum for indisk politikk eller noe sånt, men jeg tror ikke folk logger inn på båtplassen for å lese om Mahatma Gandhi.

dieselfan skrev 10 minutter siden:

Ja, da var du ikke alene 😁 har ikke vært innenfor moloen selv men har flydd over, det er en vakker havn fra luften 👍

Fyn er kanskje din lekegrind?

Ikke langt til Tønder, der har jeg hatt arbeid og sjov :kul:

Ja kommer fra Kerteminde på Fyn. Så dette er hjemtraktene og utrolig fint om sommeren. 

Altid hyggeligt i havnene rundt her.  Og Lundeborg er utrolig populær. Stappfull nå idag også. Havblikk og samme lover de i mårå. Så blir å tøffe i omtrent tomgang opp i morgen. Har jo reservert plass, så ingen hastverk, musikk på Marinaen er det også i morgen, då blir en nydelig dag.

Tønder og hele det området er også utrolig fint.

Hakkannen skrev 40 minutter siden:

@Jannmar, du kan selv fjerne signaturer du finner sjenerende ved å klikke på den lille gråfargede x'en til høyre for signaturen. Klikker du der blir den rød og du får valget mellom enten å skjule en bestemt person sin signatur, eller alle signaturer. 

Takk. Dette er et godt tips som kan anbefales. Fikk det jo raskt av deg på intern melding og testet det og det fungerte bra. Bra det deles med alle som plages av signaturer enten om Mahatma Gandhi eller andre ting.

Det blir som varsel om lite spylevæske, noen få ganger er ok, men når man har fått det med seg og får 50 nye varsler så blir det ille.

SveinHa skrev 3 minutter siden:

Da får jeg håpe budskapet har festet seg for nå er det borte...

Budskapet som har festet seg hos meg er at Mahatma Gandhi kan irritere mye, selv lenge etter sin død.

Jeg tror ikke akkurat det bidrar til noe økt popularitet for M G å pepre folk med samme budskap på autorepeat når de egentlig forsøker å lese om båter og har minimal interesse for indisk politikk.

Det blir som endel reklamer, de er så irriterende at man bestemmer seg for å unngå akkurat de firmaene som reklamerer på den måten.

Fint teksten om M G er borte. Fikk den selv bort igår etter å ha gått tips om hvordan man kan fjerne signaturen til enkeltpersoner.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...