b0rls Startet 7 timer siden Link til dette innlegget Startet 7 timer siden Hei, Jeg har en litt rar ting med min Iveco motor og håper jeg har noen som kan hjelpe. :) Motoren hoster / jukser under belastning, spesielt ved ca. 1700 (2200 er max) omdreininger og oppover. Feilen oppstår konsekvent under belastning – men ikke ved tomgang eller lett gasspådrag. Det er ikke noen fast "rytme" med hostingen og det føles egentlig som ett slag eller at båten treffer en liten bølge. Litt vanskelig å forklare. Motoren er ellers lettstartet, går pent på lavt turtall, og det er ingen unormale lyder. Nytt dieselfilter er montert, grov og finfilter Nye dysespisser montert og justert for korrekt åpningstrykk av dieselverksted Oljenivå og oljetrykk er normale, noe oljeforbruk men ikke kritisk Kjølevæske og motortemperatur er normal under drift Motor starter lett og går jevnt på tomgang Ingen unormal røykutvikling – bare litt, som forventet for alderen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.