Modesty 55 Startet 18.Juli Link til dette innlegget Startet 18.Juli Hei! Jeg har en Raymarine vhf 54e som jeg ønsker å koble til en Raymarine Axiom plotter for å få gps posisjon til vhf vhf har 0183 og Axiom har 2000. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en overgang? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 18.Juli Link til dette innlegget Svart 18.Juli Actisense NGW-1 er hva jeg anbefaler. Du trenger også et NMEA 2000 nettverk. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 18.Juli Link til dette innlegget Svart 18.Juli Raymarine varenummer E70196 Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Martin_ Svart 18.Juli Link til dette innlegget Svart 18.Juli abbor skrev for 5 timer siden: Actisense NGW-1 er hva jeg anbefaler. Du trenger også et NMEA 2000 nettverk. Hei! Programmerer du denne med PC for å filtrere ut ønskede meldinger som skal sendes ut på NMEA0183. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 18.Juli Link til dette innlegget Svart 18.Juli Ja, den kan konfigureres fra PC med en serieport til USB adapter. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 19.Juli Link til dette innlegget Svart 19.Juli sikker på at plottern ikke har 0183? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.