MR Swe Startet 19.Juli Link til dette innlegget Startet 19.Juli Hei. Kjøpte en brukt sendere +fjernkontroll med merke lewmar som jeg trodde jeg hadde på hekk ankerert. Men det var visst ilias som er montert i båten :-). Men kan man få de og virke tilsammens? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 19.Juli Link til dette innlegget Svart 19.Juli Det er jo bare en signalgiver så det bør fungere. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Fantino Svart 20.Juli Link til dette innlegget Svart 20.Juli Sjekk typebetegnelse på begge deler så pleier det være ganske kurant å finne ut av. Er stort sett ikke større forskjeller enn an noen er minus-styrte, andre pluss-styrte - og det ordnes greit med et par releer fra Biltema om en har fått den uheldige kombinasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.