Mastiff Startet 20.Juli Link til dette innlegget Startet 20.Juli Jeg har lagt ut en sånn propell på Finn og fikk spørsmål om den vil passe til den båten, noe jeg ikke har peiling på. Men jeg vet jo at det er folk her som har peiling, så kan noen opplyse meg? Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 21.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli Jeg fikk melding fra den mulige kjøperen, han har nå en 3x13,75x19 på den nå, og da gir DF90-en 6200 omdreininger. Det aner meg at min propell blir litt for grov da, siden det både er en tomme mer i stigning og et propellblad mer, men jeg vet ikke hvor mye en halv tomme i omkrets betyr for dette. Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 21.Juli Link til dette innlegget Svart 21.Juli Det finnes jo flere versjoner av df90. Dersom df90 er full modellbetegnelse, tror jeg det er modellen fram til ca 2009-10. Den har 5500 som maks rpm. Modellene etter dette har høyere rpm, men heter også noe mer enn df90. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 21.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli Den er en 2010-modell, fikk jeg vite nå. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 21.Juli Link til dette innlegget Svart 21.Juli DF90 2010 kan være både DF90 som er lik DF115 bortsett fra effektkurve på de høyeste turtallene og DF90A som er en lettere, svakere motor med mindre slagvolum. DF90A deler plattform med DF70A og DF80A. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 21.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli Han hadde funnet ut at den måtte være for grov. Men takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.