ehamre Startet 21.Juli Link til dette innlegget Startet 21.Juli Hei. Har en 2014 Finnmaster Pilot 8 som har Engbo thruster og Quick balder ankervinsj. Selger sa båten ikke hadde fjernkontroll, men har funnet denne boksen ved thrusteren så går utifra jeg bare kan kjøpe en Sleipner fjernkontroll å parre mot enheten? Kan denne styre ankervinsjen også? Sitér dette innlegget Link to post
ehamre Svart 29.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 29.Juli Link til dette innlegget Svart 29.Juli Fjernkontrollene som var til denne mottageren lages ikke lengre. Dagens Sleipner utstyr er så vidt jeg vet ikke kompatibelt. I og med at du har mottageren burde det kanskje finnes en fjernkontroll også? Sitér dette innlegget Link to post
Pilot1 Svart 29.Juli Link til dette innlegget Svart 29.Juli Jeg har samme båt og thruster. Jeg har ikke funnet mulighet for å koble på fjernkontroll, men min kontroller døde da den var 5,5 år gammel. Etter samtaler med Sleipner fant jeg ut at den kontroller boksen egentlig er et rele og jeg kunne bytte den med Sleipner sitt forsinkelses rele, 1232i. Dette krevde at jeg også byttet kontrollpanelene med Sleipner sine. Dette har fungert veldig bra de siste 5 årene. Med denne løsningen kan jeg også koble på fjernkontroll, men har ikke hatt behov. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.