Fortego Svart Torsdag 08:24 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 08:24 Windy37GM skrev 7 minutter siden: Litt Paint3D Kanskje det "roer litt ned" den store hvite delen på et ellers fargesterkt skrog? Usikker, men det er i hvertfall en mulighet om jeg eller noen andre skulle ønske det. Typen jeg har tenkt på er denne fra Parma plast: Dette er samme fenderlist som har blitt brukt på plattformen jeg utviklet til Marex 330: Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Windy37GM Svart Torsdag 08:52 Link til dette innlegget Svart Torsdag 08:52 Ville brukt same typen/fargen som er på båten fra før. Da utrykket av båten "henger det mer sammen" hvis det ga mening :-) God sommer med fin konstruksjon! Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
-morten- Svart Torsdag 09:07 Link til dette innlegget Svart Torsdag 09:07 Jeg synes min båt har en genial løsning, som er uslitelig og som også er fint å gripe tak i i en nødsituasjon, men krever noe solid bakenfor og da Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Fortego Svart Torsdag 09:20 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 09:20 Windy37GM skrev 27 minutter siden: Ville brukt same typen/fargen som er på båten fra før. Da utrykket av båten "henger det mer sammen" hvis det ga mening :-) God sommer med fin konstruksjon! Hvis du tenker på at fenderlisten er grå, så kommer den i både svart og grå, med hvit midtstripe. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Fortego Svart Torsdag 09:27 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 09:27 -morten- skrev 13 minutter siden: Jeg synes min båt har en genial løsning, som er uslitelig og som også er fint å gripe tak i i en nødsituasjon, men krever noe solid bakenfor og da Så flott ut det der @-morten- Og selve plattformene ligner jo veldig på de jeg har lagd. Men personlig ville jeg foretrukket fenderlist da de ikke vil bøye seg om man blir utsatt for en trøkk. Men sikkerhetsmessig er de overlegne det meste annet. Men jeg har tenkt litt i de samme baner med håndtaket jeg har montert på badeplattformen inntill akterspeilet. Med uthengende akterspeil blir det heller ikke i veien når man går opp og ned, men samtidig har man noe å gripe i når man ligger i vannet. Faktisk gjør det at den er godt inne på plattformen det enklere å dra seg opp på plattformen, både med og uten badestige. Kommer meg greit opp på plattformen også uten stige ved hjelp av dette håndtaket, og med stige går det som en lek, også for en kar som begynner å komme litt opp i årene, slik som meg selv... Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.