AndersFE Startet 24.Juli Link til dette innlegget Startet 24.Juli Hei, jeg er bostyrer for min far sitt dødsbo, og vi har en stor båt stående i hagen, som vi egentlig ikke finner noe særlig med informasjon om. Den er registrert i småbåtregisteret som en "Tabo 24", men er ikke mye informasjon å oppspore her. Sitter pris på om en av dere som har litt kunnskap om dette kunne hjulpet meg litt her? Evt. om dere vet noe lunde pris vi kan forvente for den også? Den flyter på vann, motoren fungerer, men utsiden må pusses ned og behandles på nytt. Ligger ved det jeg har av bilder, innvendig og utvendig. Sitter veldig pris på all hjelp Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 24.Juli Link til dette innlegget Svart 24.Juli Prøv ei annonse på Finn.no,høgste bud, fjernes på kjøpers rekning,lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 24.Juli Link til dette innlegget Svart 24.Juli Står litt om Tabo her (selv om det er en annen modell er det trolig samme produsent). Verdien er nok som indikert av forrige taler omtrent null (selv om det sikkert kan bli en koselig båt av den), eller i beste fall 5-10 K, når bildene indikerer at den har stått lenge på land og det er således usikkerhet rundt tilstand på alt teknisk, kombinert med en anseelig mengde mugg og grønske. Sitér dette innlegget Link to post
fs Svart 24.Juli Link til dette innlegget Svart 24.Juli Du skriver at ern flyter og at motor starter, hydraulisk styring ute/inne, samt at det står en Perkins i den, litt verdi i min verden ihvertfall. En høytrykkspyling og litt rydding ville nok gitt et bedre inntrykk. Ca 30'? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Juli Link til dette innlegget Svart 24.Juli Bakveggbåt med selvlensende akterdekk og fungerende Perkins motor. Jeg ville sagt 40-50.000,-. Det er mange hobbyfiskere som kunne tenkt seg noe slik. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ida Marie III Svart 24.Juli Link til dette innlegget Svart 24.Juli Ser ut til at du har to rause kjøpere alt.. Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 24.Juli Link til dette innlegget Svart 24.Juli Vask den (inn- og utvendig) og legg den på vannet, da kan du få noe for den. Som den står nå tenker jeg «gis bort mot henting». Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 24.Juli Link til dette innlegget Svart 24.Juli som sagt prøv Finn.no då får du raskt svar om nokon er innteriserte,er den står trur eg den har liten verdi,beklager men slik er markedet no,fekk i oppdrag fra ein helselaus nabo om noko liknande,dei som tok kontakt skulle bruka den med ein gang noko som ikkje var muleg, den gjekk til miljøstasjonen til slutt, Sitér dette innlegget Link to post
AndersFE Svart 24.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli Heisann, takker så mye for hjelpen! Skal se om jeg får den litt finere i håp om at minst transport blir dekket. Ha en riktig fin kveld! Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 25.Juli Link til dette innlegget Svart 25.Juli bra prosjekt, men det elektriske opplegget hadde jeg ikke turt å dra langt på havet med! båten kan sikkert bli brukende med litt innsats. Ser ut som selvbygget/halvfabrikat med uferdig innredning Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 25.Juli Link til dette innlegget Svart 25.Juli Ida Marie III skrev for 11 timer siden: Ser ut til at du har to rause kjøpere alt.. Den hadde fungert fint til min bruk. Men den er såpass lik min Columbi i funksjon og alder at det ikke er noe stort poeng i å bytte. Om jeg hadde kjøpt den til prisen jeg antyder så hadde jeg nok tenkt at det var en grei handel da. En 24 fots sjark under 100.000,- er ikke hverdagskost. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bellen Svart Lørdag 10:37 Link til dette innlegget Svart Lørdag 10:37 Sjark? Kan vel i beste fall kalle det ei snekke, men noen sjark er det ikke. Slik den er presentert i dag, så tror jeg ikke enn kan forlange mer enn max 10-15000. Men hadde du fått den på sjøen og sjekket at det meste var i orden, så hadde nok prisen kunne gått opp en god del. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.