frekar Startet Fredag 13:50 Link til dette innlegget Startet Fredag 13:50 Som overskriften sier tenker jeg bytte ut en eldre vhf som står i båten med en nyere mer moderne sak. Men ser jo fra tid til annen at disse gamle vhf'ene selges og lurer dermed litt på om noen har kjennskap til denne modellen jeg har og om det er noe å legge for salg eller om det bare er å sende på gjennvinning? Enheten som står der i dag er en Sailor RT146 med en sailor C402 kontrollpanel (slik som på bildet). Ser ut til å virke bra da jeg både får inn og ut signal. Men ønsker en mer moderne enhet selv. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart Fredag 14:17 Link til dette innlegget Svart Fredag 14:17 Ja denne er det marked for. Legg den ut på finn. Bare vær obs på at den nye VHFen du bytter til sikkert er dårligere enn denne. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
J-Å Svart Fredag 14:28 Link til dette innlegget Svart Fredag 14:28 Det ser ut til at du har hentet bildet fra ebay, så da vet du jo omtrent hvordan de er priset. 700 USD er nok litt optimistisk, men kanskje halvparten? Den bør ihvertfall ikke kastes, det finnes sikkert muséer som er interesserte. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart Fredag 14:42 Link til dette innlegget Svart Fredag 14:42 Sailor-menigheten 391 kommentarer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.