Philonica III Startet 26.Juli Link til dette innlegget Startet 26.Juli Hei. Kan noen fortelle meg om det lar seg gjøre å parre en tilsvarende fjernkontroll med den eksisterende mottakeren som allerede er i båten? Reidar Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 27.Juli Link til dette innlegget Svart 27.Juli Ikke alle typene fra ilas kan brukes..Bilde av mottakeren gjør det lettere å svare du finner den som regel rett ved rele boksen let etter lyden hvis du ikke har lokalisert den Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart Søndag 09:58 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 09:58 fjernkontrollen som jeg ønsker parret er identisk med den som var parret med mottakeren. Altså er begge fjernkontrollenene like som på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart Mandag 12:19 Link til dette innlegget Svart Mandag 12:19 Fikk sett på papirer i båten , men ingen informasjon om koding av denne. Åpnet mottaker men ingen prog. knapp inni der. Så da vet ikke jeg. Kansje ringe ilas å høre. Har jo samme håndsender som tøyser litt av og til.. Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart Mandag 14:13 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 14:13 da har det ordnet seg👍 Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart Mandag 16:15 Link til dette innlegget Svart Mandag 16:15 Ja, da er jeg spent på hvordan du gjorde det.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.