3D printer båt. Startet 26.Juli Link til dette innlegget Startet 26.Juli Hei. Har jo da fått kjøpt meg en uttern D68, og har ikke brukt toalettet da han jeg kjøpte den av heller ikke hadde brukt det. Så skal vi på tur nå og kommer kansje til og bruke det men er usikker på om dt går rett til sjøs eller blir det i en tank ombord så jeg må tømme den på noe vis? Setter stor pris på all hjelp jeg kan få 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Didier_T Svart 26.Juli Link til dette innlegget Svart 26.Juli Det beste er å følge kloakkrøret og se om det går til en tank eller er koblet direkte til skroget. Hvis du har en tank, har du en elektrisk eller manuell pumpe for å tømme den. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 27.Juli Link til dette innlegget Svart 27.Juli Det er ikke gitt at du har en pumpe for å pumpe septik ut av båten. Nå er jo ikke lov å tømme septik i sjøen og derfor brukes tømmestasjoner hvor septik suges ut fra båten. Enten maskinelt eller manuell pumpe Sjekk om du har et lokk på dekk merket med Waste Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
3D printer båt. Svart Søndag 16:08 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 16:08 Okei tusen takk for svar 👍😁 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.