Dixie 2100 Startet Tirsdag 09:47 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 09:47 Jeg har en Carat plastsnekke med Teleflex styring og en Robertson AP100 autopilot. Etter å ha gått for autopilot og slår av denne er styringa veldig tung til begge sider. Etter å ha presset den litt til begge sider så virker styringa normal igjen. Dette er første båt jeg har med autopilot, så det jeg lurer på er om dette er normalt eller om det er noe feil med autopiloten. Hydraulikksylinderen til autopiloten var koblet fra roret og betjeningspanelet til autopiloten virket ikke når jeg kjøpte båten, men den fikk jeg reparert og koblet på hydraulikksylinderen igjen. Forrige eier har aldri brukt autopiloten. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart Tirsdag 14:27 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 14:27 Du skriver at hydraulikksylinderen var frakoblet. Har du to sylindere påkoblet, wller er Teleflexen wirestyring? Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart Tirsdag 16:23 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Tirsdag 16:23 Teleflexen er wirestyring. Så på rorkulten er det tilkoblet teleflexen og hydraulikksylinderen til autopilotpumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.