Sianze Startet Tirsdag 11:31 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 11:31 Har en Yamaha kontrollboks hvor spaken for å regulere turtallet i fri er litt treg (litt mer motstand enn hva jeg er vant til fra andre båter). Selv om jeg får dratt spaken litt opp øker ikke turtallet på motor. Noen som kjenner til denne problemstillingen fra tidligere og har noen tips? Jeg stusser også litt på at ledningene som er rød, lilla og grønn er skjøtet flere plasser. Dette er ledninger som ser ut som dem går opp i gasshendelen. Noen som vet hvilken funksjon disse ledningene har? Sitér dette innlegget Link to post
Ludolf H Svart Tirsdag 12:10 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 12:10 https://www.crowleymarine.com/yamaha/oem-parts/outboard/1986/l150etxj/remote-control-component-parts-703-type Ledningene går til trim/tiltbryteren på gasshåndtaket og har nr 59 på tegningen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.