Sianze Startet Onsdag 15:07 Link til dette innlegget Startet Onsdag 15:07 Har kjøpt en Yamarin 6110 som har en skroggjennomføringen jeg er usikker på hva brukes til? Noen som har tilsvarende båt som vet? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart Onsdag 15:24 Link til dette innlegget Svart Onsdag 15:24 i min 5940 så er det tilsvarende utløp for en manuell lensepumpe som er montert under luke bak til styrbord Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Ellinokon Svart igår klokken 08:09 Link til dette innlegget Svart igår klokken 08:09 Samme opplegg i min Yamarin DC6420. Utløp for manuell lensepumpe. Selve pumpen er montert under den midterste luken i seteraden foran motor. Slanger osv. er greit synlig der, så hvis din båt har et lignende oppsett burde det være greit å se hvordan ting løper videre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.