hanto1 Svart 4.August Link til dette innlegget Svart 4.August Bare flaks om dere ikke har sprekt toppen eller varmeskjært motoren da dere stadig kjører rundt uten kjøling. Kjøre motoren så varm at den stopper av seg selv er alvorlig. At impeller ser hel ut betyr ikke at den er god. Anbefaler å bruke noen koroner på mekaniker om dere ikke har vraket motoren allerede. Sitér dette innlegget Link to post
ArntPR Svart 13.August Link til dette innlegget Svart 13.August Hei, jeg opplever også at alarm går etter motor (VP D1-20) når arbeidstemperatur. Det er god sirkulasjon i saltvannskrets, men mistenker manglende sirkulasjon i ferskvannskrets. Noen som har erfaring med dette og vet hvordan gå fram for å feilsøke? Sitér dette innlegget Link to post
apollon Svart 14.August Link til dette innlegget Svart 14.August Hei. Har også ein D1-20. Reparert 2 gonger for samme problem. Kjøleveske forsvant ut eksos. På min motor var det tært hull i manifoil. 1. gang fekk eg det sveist, nå har eg prøvt stålplast. Får sjå kor lenge det varer. Like innfor eksoskneet, i manifoilen tærer det hull. Det går an å ta av eksoskneet og sjå. pirk/grav i nederste del på eksoskneet. Sitér dette innlegget Link to post
apollon Svart 15.August Link til dette innlegget Svart 15.August Hei. Skreiv feil, det skal vera manifoilen. Den kan du pirke i nederste del, like før den går over til eksoskne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.