Zen Startet Søndag 09:48 Link til dette innlegget Startet Søndag 09:48 Jeg ser etter en fortøyningsbøye som ikke er rød, gul eller hvit. Noen som vet hvor man får tak i? Helst med gjennomgående jern. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart Søndag 10:16 Link til dette innlegget Svart Søndag 10:16 Hvorfor vil du ha usynlig fortøyningsbøye? Grunnen til at det sannsynligvis bare selges i synlige farger er at folk ikke ønsker at bøya skal kjøres istykker av andre båter med skade på både båt, bøye og det som fester bøya til bunnen. Er det ulovlig oppdatering dom er planen, og at det dermed skal være minst mulig fare for at bøya oppdages? Ser iblant fiskeredskaper med lita blå bøye og tenker at det er nok tyrkiske, for det kan ikke være mange sndre gode grunner til å velge en usynlig farge der båter ferdes da det øker faren for at tauet kuttes av en propell, eller at hele fiskeredskaper dras vekk og forsvinner på den måten mens den slepes etter en båt. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart Søndag 14:47 Link til dette innlegget Svart Søndag 14:47 Zen skrev for 4 timer siden: Jeg ser etter en fortøyningsbøye som ikke er rød, gul eller hvit. Akkurat svart eller grå er nok ikke direkte enkelt å få tak i, dessverre. Ser for meg en hvit du får malt gjerne blir enkleste løsningen. De oppblåsbare er nok ikke enkle å få malt til holdbart resultat, men får du tak i en i fastere materiale (som f.eks. denne) går den an å grunne og male i fargene du ønsker. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart Søndag 15:01 Link til dette innlegget Svart Søndag 15:01 Tar du kontakt med Polyform i Ålesund fikser de nok biffen. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Kallethekid Svart Søndag 15:21 Link til dette innlegget Svart Søndag 15:21 Zen skrev for 5 timer siden: Jeg ser etter en fortøyningsbøye som ikke er rød, gul eller hvit. Noen som vet hvor man får tak i? Helst med gjennomgående jern. Mulig du kan bruke et trekk til kulefender for å skjule bøyen, men som andre her er inne på; bøyene lages jo i lett synlige for å unngå påkjørsel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.