PaulS Startet Søndag 16:23 Link til dette innlegget Startet Søndag 16:23 Har en Yanmar som er veldig lettstartet når den er kald og når den er på arbeidstemp på rundt 80 grader (altså start igjen rett etter at den er stoppet). Men har den stått et par timer etter kjøring må man gjerne prøve to tre ganger før starteren slår inn. Ingen krise, men er det andre som har vært borte i dette og har en idé om hva det skyldes? Sitér dette innlegget Link to post
hansa82 Svart Søndag 18:25 Link til dette innlegget Svart Søndag 18:25 Jeg hadde samme problem på min 4jh3-hte, bare at jeg fikk ikke start i det hele tatt om jeg hadde stoppet en stund. Prøv å kjøle ned fordelerhodet på dieselpumpa med en våt klut. Hjelper det, så må du få inn pumpa på service. Evt montere ei vifte som blåser kaldluft mot den. Det fungerte som nødløsning ut sommeren, for min del. Edit: Når jeg leste en gang til så ser jeg jo at du skriver at starteren ikke slår inn. Da ville jeg gått over strømkabler til starter. Først og fremst den til innslaget, men også den tykkeste (pluss) og ikke minst minusen som går til motorblokk. Sitér dette innlegget Link to post
Moderator Svart Søndag 18:53 Link til dette innlegget Svart Søndag 18:53 Kommentar fra moderator: Tittelen, "starter tregt når litt varm, men ikke kald eller på arbeidstemp?", er ikke iht reglene for titler. Må redigeres av emnestarter ved å klikke på ... symbolet og deretter velge "Redigér innlegget". Om ikke kan emnet bli slettet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.