Nautico Startet Mandag 10:32 Link til dette innlegget Startet Mandag 10:32 Hei, jeg er ny her! Er på utskikk etter første båtkjøp "fersking". Jeg driver å ser på en 2003 Scand Nautic 7800 med Yanmar motor 160hk, og med strak aksel. Da jeg er helt fersk på dette lurer jeg på om noen kan veilede meg med vudering/pris osv..., aner ikke om den er overpriset eller ikke! Satt finn.no pris er 330K Har link til annonsen, men er litt usikker på om jeg bør poste det her!? Sitér dette innlegget Link to post
PaulS Svart Mandag 10:34 Link til dette innlegget Svart Mandag 10:34 Kan sikkert legge ut linken her. Så blir det lettere for andre å vurdere Sitér dette innlegget Link to post
Nautico Svart Mandag 10:38 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 10:38 Takker! Her er linken: https://www.finn.no/mobility/item/418555853?ci=1 Til info; Ser hovedsakelig etter lignende båt (den i linken), størrelse 25-40 fot med aksel, ca.pris 100-400K Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart Mandag 10:53 Link til dette innlegget Svart Mandag 10:53 tja, ligger 2 gamle og 2 nyere, hvorav den ene er den du linker til. stor prisforskjell fra de gamle til nye så vanskelig å si når det er så få til salgs. Uansett en god båt med strak aksel som gir lite vedlikehold. Nautic | Scand | til salgs | FINN Båt Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart Mandag 11:56 Link til dette innlegget Svart Mandag 11:56 Den du linker til ser jo fin & velholdt ut og motoren er jo absolutt kurant. Tror prisen er helt OK. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart Mandag 12:16 Link til dette innlegget Svart Mandag 12:16 Den ser ut som et veldig greit kjøp. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.