Henrik fra Sogn Startet 4.August Link til dette innlegget Startet 4.August Hei :) Jeg har en Jeanneau Sun Legende 41 Seilbåt fra 1985 som vi planlegger å ta på langtur. I den forbindelse ønsker jeg å få designet og installert en targabøyle der vi kan ha gummibåten hengende og solcelle på taket. Noen som kjenner til bedrifter eller privatperson som tar på seg slike oppdrag? På forhånd, takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 4.August Link til dette innlegget Svart 4.August Suntec as i tvedestrand! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Krimart Svart 5.August Link til dette innlegget Svart 5.August Du kan jo sjekke disse innleggene: https://baatplassen.no/i/search/?&q=Targabøyle seilbåt&search_and_or=and Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 5.August Link til dette innlegget Svart 5.August Henrik fra Sogn skrev On 4.8.2025 at 13.24: en targabøyle der vi kan ha gummibåten hengende Tung gummibåt? Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Traale Svart 5.August Link til dette innlegget Svart 5.August Størksen Rustfri i Bergen laget en targa bøyle i 32 mm syrefast til min båt. Hvis du er fra Sogn så er det ikke så langt unna. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.