Ask Startet 4.August Link til dette innlegget Startet 4.August Hei Eg lurar på å ta D5L. Er det einkvan som har erfaring med D5L-tilbydarar i Bergen? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.August Link til dette innlegget Svart 4.August Dra til @Poseidon i Stavanger. Mange medlemmer her som har tatt kurs hos han. Jeg tok D5L og D5LA der for det som snart er 20 år siden. https://baatskolen.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.August Link til dette innlegget Svart 4.August Poseidon anbefales på det sterkeste. Supert kurs. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Ask Svart 4.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August Takk @Bitteliten Poseidon har jo eit kjempegodt omdømme her på Bp, men det er i Stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.August Link til dette innlegget Svart 4.August Han starter kurs 8.10.2025, men det er D5L Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Faxen Svart 4.August Link til dette innlegget Svart 4.August Der kom du foran meg Bitteliten. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Amfea Svart 4.August Link til dette innlegget Svart 4.August Jeg tok kurset hos Poseidon, med 2 samlinger på MS Sandnes. Resten var egenstudie og klasserom her på forumet. Ene samlingen var torsdag til søndag, og andre fredag til søndag mener jeg. Der ble alle fag dekket, samt praksistur. Kan jo høre om han har planer om lignende opplegg framover. Grundig og veldig god formidlingsevne på samlingene. Kjempekoselig å bo ombord med kjempegod forpleining. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Ask Svart 4.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August Takk alle svar. Dersom eg hadde budd I Stavanger hadde valet vore enkelt. Einkvan som har erfaring med tilbydadar i Bergen? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 5.August Link til dette innlegget Svart 5.August Bergen Båtskole var OK, men det ser ikke ut til at hjemmesiden deres er oppdatert på en stund. Du kan jo sjekke om de svarer på det oppgitte nummeret. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 5.August Link til dette innlegget Svart 5.August J-Å skrev for 14 timer siden: Bergen Båtskole var OK, men det ser ikke ut til at hjemmesiden deres er oppdatert på en stund. Du kan jo sjekke om de svarer på det oppgitte nummeret. Den motorbåten som de benytter ligger ved Marineholmen i hvert fall der ved badstuene. Hadde kontor tidligere rett ved siden av den. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 5.August Link til dette innlegget Svart 5.August D5L kan du ta i Bergen med Norsk Maritimt Kurssenter NMKS. Gode priser og en svært god avvrale! Du blir fulgt opp helt til du er i mål. Du har fem år på deg fra du begynner til du må være ferdig. Kurset har klasseromsundervisning via Zoom med instruktør live. Du kan kommunisere med alle de andre deltakerne eller direkte med instruktør. Du kan delta på modulene så mange ganger du vil uten ekstra kostnad. Instruktørene er dyktig med lang ekte erfaring. Båten som brukes i Bergen er en skøyte på 65 fot om jeg ikke husker feil. Bare si i fra så skal jeg ordne pris for deg. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Ask Svart 6.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August Chilli Solbris skrev for 7 timer siden: D5L kan du ta i Bergen med Norsk Maritimt Kurssenter NMKS. Gode priser og en svært god avvrale! Du blir fulgt opp helt til du er i mål. Du har fem år på deg fra du begynner til du må være ferdig. Kurset har klasseromsundervisning via Zoom med instruktør live. Du kan kommunisere med alle de andre deltakerne eller direkte med instruktør. Du kan delta på modulene så mange ganger du vil uten ekstra kostnad. Instruktørene er dyktig med lang ekte erfaring. Båten som brukes i Bergen er en skøyte på 65 fot om jeg ikke husker feil. Bare si i fra så skal jeg ordne pris for deg. Mange takk @Chilli Solbris Eg skal sjå på kursplanen! Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 6.August Link til dette innlegget Svart 6.August Ask skrev 53 minutter siden: Mange takk @Chilli Solbris Eg skal sjå på kursplanen! Glemte å si det. Du tar kurset i et tempo som passer deg. Du kan tilpasse kurset etter din egen tid. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.