Jump to content

Erfaring med skular som tilbyr D5L i Bergen?

Ask

Recommended Posts

Jeg tok kurset hos Poseidon, med 2 samlinger på MS Sandnes. Resten var egenstudie og klasserom her på forumet. Ene samlingen var torsdag til søndag, og andre fredag til søndag mener jeg. Der ble alle fag dekket, samt praksistur. Kan jo høre om han har planer om lignende opplegg framover. Grundig og veldig god formidlingsevne på samlingene. Kjempekoselig å bo ombord med kjempegod forpleining.

Frod'n

Fjellet nytes best fra fjorden

Medlem i SagaKlubben

D5L kan du ta i Bergen med Norsk Maritimt Kurssenter NMKS. Gode priser og en svært god avvrale! Du blir fulgt opp helt til du er i mål. Du har fem år på deg fra du begynner til du må være ferdig. Kurset har klasseromsundervisning via Zoom med instruktør live.  Du kan kommunisere med alle de andre deltakerne eller direkte med instruktør. Du kan delta på modulene så mange ganger du vil uten ekstra kostnad. Instruktørene er dyktig med lang ekte erfaring.

Båten som brukes i Bergen er en skøyte på 65 fot om jeg ikke husker feil.
Bare si i fra så skal jeg ordne pris for deg.  

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Chilli Solbris skrev for 7 timer siden:

D5L kan du ta i Bergen med Norsk Maritimt Kurssenter NMKS. Gode priser og en svært god avvrale! Du blir fulgt opp helt til du er i mål. Du har fem år på deg fra du begynner til du må være ferdig. Kurset har klasseromsundervisning via Zoom med instruktør live.  Du kan kommunisere med alle de andre deltakerne eller direkte med instruktør. Du kan delta på modulene så mange ganger du vil uten ekstra kostnad. Instruktørene er dyktig med lang ekte erfaring.

Båten som brukes i Bergen er en skøyte på 65 fot om jeg ikke husker feil.
Bare si i fra så skal jeg ordne pris for deg.  

Mange takk @Chilli Solbris

Eg skal sjå på kursplanen!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...