Sommer2022 Startet Mandag 21:32 Link til dette innlegget Startet Mandag 21:32 Skal se på en båt med dobbel KAD44 i morgen, gått ca 1500t hva bør jeg se etter? Hva er svake punkt, og finnes det en slags sjekkliste? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Mandag 21:49 Link til dette innlegget Svart Mandag 21:49 Sjekk for all del alt elektronikk. Dette er føste Generasjon av VP sine elektroniske motorer. Kan bli dyrt om dette svikter, samt det vel ikke er så enkelt å få deler lengre. 44/300 er vel noe som en del skyr grunnet dette, samt 300 vel har ofte ventil justering, å dette tar litt tid, da mye må demonteres. Ville nok heller set på noe med D6 eller 43 motor. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Ventiljustering hver 200 time og aldri unntak. Ventilene på 44 flyter litt hele tiden og skal justeres. ellers er det lurt å måle turbotrykket. KAD44 er greie maskiner når de blir tatt vare på. 44 er enklere enn 300 pga drevtypen. mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.