Skipper mørebas Startet 8.August Link til dette innlegget Startet 8.August Hei noen som har oppdatering til Simrad Ap28 autopilot med AC12. Jeg har problemer med å kalibrere kompasset etter at jeg måtte resette tilbake til fabrikk innstillinger. Kompasset mener jeg er RC42 rate kompass. Jeg har forsøkt i ett helt år med å bytte forskjellige plasseringer med mislykket resultat. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 8.August Link til dette innlegget Svart 8.August Du finner AC12 og RC42 software her https://www.simrad-yachting.com/downloads/ Gå til discontinued Finner ikke AP28 software, bare AP24. Mulig de bruker samme software. Hvis AP28 har 1.3.02 eller 1.3.03 er det ikke nødvendig å oppdatere. Har du Lowrance eller Simrad kartplotter for å kunne gjøre oppdateringen? Hvis ikke så trengs en Simrad eller Kvaser USB til NMEA 2000 (SimNet) adapter og SWUP PC software. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper mørebas Svart 8.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.