Arve H Amundsen Startet Mandag 22:01 Link til dette innlegget Startet Mandag 22:01 Jeg har kjøpt ny båt hvor autopiloten ikke virker. Det er en comnav 1440 fra -90tallet. Har prøvd den med en låne kontroll og alt annet virker. Jeg har letet etter ny, men det er vanskelig å finne denne både ny og brukt. Tenkte kanskje jeg skulle bygge om til tråløs. Pluggen fra håndkontrollen har 6 ledninger. Pluss, minus, skjerming og 3 styreledninger (bilde). Det jeg lurer på er om noen har gjort dette før og om det er mulig. Eventuelt link til nettside Arve Amundsen Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart Tirsdag 13:20 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 13:20 Siden det er et display, så er det trolig en form for databuss her, og ikke så enket som at en knapp er koblet til en ledning. Så da er det vanskelig å få til noe uten å ha dataprotokoll. Har du sjekket om det er brudd i kabelen? Sitér dette innlegget Link to post
Arve H Amundsen Svart Tirsdag 23:23 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Tirsdag 23:23 Har sjekket kabelen, ingen brudd. Har levert den til en lokal el. repratør nå, får se hva han finner ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.