fiat Startet 14.August Link til dette innlegget Startet 14.August Hei, noen her som har erfaring med ankervinsjer fra China?? ser at det leveres rimelige ankervinsjer fra flere firmaer i China. Jeg er interesert i en liten enkel vinsj til 18 fots båt. ser at det er mange som er fornøyd med Chinavarmer til en billig penge, men lite å se og høre om vinsjer. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 15.August Link til dette innlegget Svart 15.August fiat skrev On 14.8.2025 at 19.40: Hei, noen her som har erfaring med ankervinsjer fra China?? ser at det leveres rimelige ankervinsjer fra flere firmaer i China. Jeg er interesert i en liten enkel vinsj til 18 fots båt. ser at det er mange som er fornøyd med Chinavarmer til en billig penge, men lite å se og høre om vinsjer. Hvilke er det du har sett på? Jeg kikket litt på Ali tidligere men fant lite som lignet på de vanlige modellene vi ser i bruk her til lands? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.