knudar Startet 15.August Link til dette innlegget Startet 15.August Heisann. Skulle vært av med sidevinduet mitt for å skifte pakning. Men skjønner ikke helt hvordan man demonterer låsen på vinduet. Ser for meg at det må av for å slide vinduet bak og ut. Se bilde. Noen som har plukket fra hverandre dette? Båten er en Quicksilver 755PH og det er da babord vindu. Sitér dette innlegget Link to post
knudar Svart 18.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August Anyone? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 19.August Link til dette innlegget Svart 19.August Nå vet jeg ikke hvordan denne lukkemekanismen ser ut på undersiden, er det en skrue der? Ser for meg at det kanskje er samme plastpropp der også, prøv og vipp ut de for å se om det sitter skruer under Sitér dette innlegget Link to post
knudar Svart 20.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August M/S Bastard skrev On 19.8.2025 at 9.52: Nå vet jeg ikke hvordan denne lukkemekanismen ser ut på undersiden, er det en skrue der? Ser for meg at det kanskje er samme plastpropp der også, prøv og vipp ut de for å se om det sitter skruer under Den ser likedan ut under også. Jeg har prøvd å pirka, skyvd og bent men det virker nesten som om de sitter sammen på no vis. Det er helt sikkert ett dørtitrix for å få av dette, men jeg er redd for å ødelegge noe :-P Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.August Link til dette innlegget Svart 21.August Det er sikkert en eller annen enkel logikk rundt dette. Kan det være at låsehaken skal vris ene eller andre veien for å kunne trykke ut akslingen? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.