Comforthe Startet 17.August Link til dette innlegget Startet 17.August Hei Jeg har en gummibåt som har ligget ute et par år og dessverre blitt ganske stygg. Jeg har forsøkt med gummibåt rens fra Blue Marin (New Magic) uten hell. Noen som har noen tips til metode eller lurium? Hilsen Simen Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Hakkannen Svart 17.August Link til dette innlegget Svart 17.August Hei, har god erfaring med KMI Whipe and Shine I forhold til Seajet Båtrens, Hugos og flere andre remedier jeg har brukt opp gjennom årene ble KMI'en en åpenbaring for min del, langt mindre jobb (og det liker vi jo) og renser bedre enn mange andre produkter. Bruker denne til skitne fendere og jolla, anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 17.August Link til dette innlegget Svart 17.August Comforthe skrev for 3 timer siden: l. Noen som har noen tips til metode Brukte biltema sin Plast- og gummivoks, 500 ml Art.nr. 36-607 50kr Ser det er kun 4 varehus som har den Tønsberg har 1. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Fantino Svart 17.August Link til dette innlegget Svart 17.August Hakkannen skrev 35 minutter siden: Hei, har god erfaring med KMI Whipe and Shine I forhold til Seajet Båtrens, Hugos og flere andre remedier jeg har brukt opp gjennom årene ble KMI'en en åpenbaring for min del, langt mindre jobb (og det liker vi jo) og renser bedre enn mange andre produkter. Bruker denne til skitne fendere og jolla, anbefales. Støttes 100%! NB: Viktig å ikke bruke vann/at gummibåten er helt tørr. Og ha plenty med tørkepapir som kastes når det er skittent ellers smører en bare dritten utover. Brukte siste rest på fendere i vår. De ble ‘som nye’ så kjørte sporestreks til maritim og bunkret opp ny forsyning. Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 17.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August Tusen takk for gode tips! Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.