sigurd_89 Startet 26.Januar.2006 Del på Facebook Startet 26.Januar.2006 (redigert) Jeg trenger hjelp til å finne noen som kan hjelpe meg med å lage nye aluminiumsprofiler fundt vinsjermen min. Selveste vinskjermen er levert til glassmester og var ikke noe problem! Bilde av vidskjemen og aluminiusprofilene kan sees på denne linken: http://www.selcoforum.com/forum/download.php?id=15 Mvh. Sigurd Redigert 26.Januar.2006 av sigurd_89 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 26.Januar.2006 Del på Facebook Svart 26.Januar.2006 Får du hjelp av noen til å lage en slik ramme, eller finner et firma som lager til deg, må du vennligst poste det i forumet, jeg har selv en Selco med behov for ny ramme. Jeg har fått noen tips om dette i tråder i forumet før, men har ikke hatt tid til å følge det opp ennå. Men lykkes du i å finne et konkret firma som lager en slik for en kjent pris, slenger jeg meg på med en gang. Kanskje blir det billigere også hvis det er snakk om å tilvirke to stykker istedenfor en? Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 26.Januar.2006 Del på Facebook Svart 26.Januar.2006 Mulig det er hjelp å få her Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
sigurd_89 Svart 26.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2006 Fant en side som muligens kan være aktuell, hva tror dere : http://www.lena-metall.no/DesktopDefault.aspx?tabid=22 Sitér dette innlegget Link to post
sigurd_89 Svart 12.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2006 Fant et firma som muligens kan hjelpe, skal ta kontakt med dem i løpet av uka. Hva tror dere? http://www.systemstandex.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Sea Oasis Svart 12.Februar.2006 Del på Facebook Svart 12.Februar.2006 Astrup & Søn Oslo ( Håvardmartinsensvei ) har en del profiler på lager. men det er kun rette pofiler ( bøying må du utføre selv ) Sitér dette innlegget Link to post
sigurd_89 Svart 12.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2006 Strålende , må avlegge dem et besøk!!! Men hvordan fungerer prosessen å bøye dem, makt eller....??? Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 12.Februar.2006 Del på Facebook Svart 12.Februar.2006 Lagde min vindskjermprofil til Miss Daisy selv, det var utrolig vanskelig å få til, var nær ved å gi opp! Lagde meg en slags jigg.. resultatet ble bra. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
sigurd_89 Svart 13.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2006 Hvor var det du fikk tak i profilene? Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 13.Februar.2006 Del på Facebook Svart 13.Februar.2006 Kan godt hende at Per-Gunnar Thoresen kan hjelpe deg. Han er tidligere omtalt her på baatplassen , og på hjemmesiden hans ser ut til at han får til det meste Sitér dette innlegget Link to post
sigurd_89 Svart 13.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2006 Han så ut som en virkelig 1000-kunster ja , må ta å sende han en mail. Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 13.Februar.2006 Del på Facebook Svart 13.Februar.2006 Hvor var det du fikk tak i profilene? Skibsplast, regner med at mange båtprodusenter har slike el.lign. Thoresen så ut til å kunne sine ting Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Oteren Svart 13.Februar.2006 Del på Facebook Svart 13.Februar.2006 AS Sørlandets Aluminiumprodukter kan muligens hjelpe......produserer ihvertfall en del til båtbransjen... Sitér dette innlegget Link to post
sigurd_89 Svart 17.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2006 Kom meg ikke inn på den siden jeg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.