Jan-Even Startet Søndag 18:05 Link til dette innlegget Startet Søndag 18:05 Jeg hadde båten på verksted og de måtte kople av hydr slangene til servo pumpe. De luftet styringene(inne og fly) og fyllte ca 2/3 full reservoar. Etter en tur så fylles reservoaret med olje å renner over og jeg mister styringen.. jeg luftet begge plasser (ved ratt med soange å flaske) og det kom masse luft, tappet tanken men samme skjer igjen…All olje renner i reservoaret og styringen virker ikke. Er det noen så vet hvorfor oljen går rett til reservoaret og det blir luft i slangene så jeg mister styringen.. finner ikke ut av det så all hjelp og råd mottat med takk😭 Sitér dette innlegget Link to post
Luske_Ludvig Svart Søndag 18:09 Link til dette innlegget Svart Søndag 18:09 Til og fra på reservoar er byttet om. Da vil hydraulikkpumpe suge luft Sitér dette innlegget Link to post
Jan-Even Svart Søndag 19:46 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 19:46 Hei, nei der er koplet rett så det har jeg sjekket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.