Jan-Even Startet 17.August Link til dette innlegget Startet 17.August Jeg hadde båten på verksted og de måtte kople av hydr slangene til servo pumpe. De luftet styringene(inne og fly) og fyllte ca 2/3 full reservoar. Etter en tur så fylles reservoaret med olje å renner over og jeg mister styringen.. jeg luftet begge plasser (ved ratt med soange å flaske) og det kom masse luft, tappet tanken men samme skjer igjen…All olje renner i reservoaret og styringen virker ikke. Er det noen så vet hvorfor oljen går rett til reservoaret og det blir luft i slangene så jeg mister styringen.. finner ikke ut av det så all hjelp og råd mottat med takk😭 Sitér dette innlegget Link to post
Luske_Ludvig Svart 17.August Link til dette innlegget Svart 17.August Til og fra på reservoar er byttet om. Da vil hydraulikkpumpe suge luft Sitér dette innlegget Link to post
Jan-Even Svart 17.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August Hei, nei der er koplet rett så det har jeg sjekket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.