Lazyjack Startet 17.August Link til dette innlegget Startet 17.August Hei. Jeg har kalesje knapper som vist på bildet. Jeg synes de av og til er vanskelige å få løs når jeg skal ha av kalesjen og lurer på om det er et triks jeg ikke har forstått. Skal de ikke bare løftes rett opp? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 17.August Link til dette innlegget Svart 17.August er jo fjærbelast utløsermekanisme på de der ser det ut som. Jeg har hatt av typene loxx og tenax og de har funka fint Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
mons Svart 17.August Link til dette innlegget Svart 17.August Det er som med alt annet som skal røre på seg i saltvann. Smør med vannfast fett. Ligger ei fjær inni der som skal spennes utover og gli både mot knotten og innsiden av "beslaget" Sitér dette innlegget Mons Link to post
Førstefender Svart 22.August Link til dette innlegget Svart 22.August Har samme type, bare på kalesje delen så er det en "hatt" som løftes opp, når de skal av. https://industrisom.no/produkt/loxx-overdel-forniklet-upper-part-big-cap/?gad_source=1&gad_campaignid=22184681029&gbraid=0AAAAACT6AHP374ubsVkraz5H1OZOo7OZa&gclid=EAIaIQobChMI0u2J9eGdjwMVVkeRBR3hID00EAQYBCABEgLrbfD_BwE Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.August Link til dette innlegget Svart 22.August Jeg ville ha prøvd en "tørr" smøring her, f.eks silikonspray. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
oberst1 Svart 22.August Link til dette innlegget Svart 22.August Disse "vris" opp. Som å vippe av en ølkork/bruskork... Løfte rett opp låser de... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.