Bottenopp Startet igår klokken 10:37 Link til dette innlegget Startet igår klokken 10:37 Det hvite lyset på siden av Tysse-hengeren er helt knust, og bare ledninger stikker ut. Tenkte jeg skulle kjøpe en ny lampe, og har kjøpt det som vises på bildet. Fant riktig delenummer på Tysse-siden, trodde jeg, basert på hengermodell, og bestilte derfra. Men ser ut som det mangler lampen? Er jo ikke noe å feste en pære i her, eller? Prøvde å google, uten at jeg fant noe. Noen som vet hva jeg mangler, eller er det bare å få den levert på verksted? Sitér dette innlegget Link to post
Magne_F Svart igår klokken 10:44 Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:44 Er det ikke bare å sette inn en pære mellom de to lengste pinnene? F.eks denne? https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/bilbelysning/lysparer/glodepare-sv85-35-mm-12-v-5-w-2-stk-2000046313 Sitér dette innlegget Link to post
emilskj Svart igår klokken 10:45 Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:45 Ser riktig ut dette. Åpne lampen på motsatt side av hengeren, så ser du hvordan pæra er montert. Sitér dette innlegget Tur- og dugnadsblogg for M/K Straumingen her.Medlem av Forbundet Kysten Link to post
oberst1 Svart igår klokken 10:46 Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:46 Blir kalt Pinol-pærer. Vært standard for mange skiltlys bl.a i mange år. De har slike fortsatt på bensinstasjon, T.Hansen, BT etc . 20kr for en 5w du skal ha. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart igår klokken 11:28 Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:28 Fås også som LED: https://www.thansen.no/scooter-mc/motorsykkel-og-mx/universal/paerer/pinolpaerer/n754019 Sitér dette innlegget Link to post
Bottenopp Svart igår klokken 12:36 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 12:36 Tusen takk! Klarte ikke å se for meg at det skulle en pære mellom de stengene Wow, det var litt flaut. Da får jeg fikset den mangellappen til 20 kroner Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart igår klokken 15:02 Link til dette innlegget Svart igår klokken 15:02 Bottenopp skrev for 2 timer siden: Wow, det var litt flaut Neida innen kl24 i dag er det glemt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.