Trawler 42 Startet 21 timer siden Link til dette innlegget Startet 21 timer siden Hei båtvenner ! Da er det slutt på trawler epoken for min del. Skuta ble solgt til en hyggelig kar fra vestlandet som på toppen av alt har båt reparasjon som yrke. Rette mann for å få skuta slik den fortjener å se ut. Onsdag skal jeg til Tønsberg for å hente "nybåten", en 87 mod Hui 900 FB, så jeg gleder meg til turen nedover. Bli start derfra kl 17 ca, så må finne en fin plass å fortøye for natten og gå videre nedover til Kristiansand på Torsdagen. Bør vel finne noe etter å ha passert Lyngør iallefall. Gleder meg. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Hakkannen Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Gratulerer med ny båt, og salg av den gamle😀 Kan være fint med litt forandring! Men behold gjerne profilnavnet ditt du, så slipper vi forvekslinger😅 Blir det hentetråd? Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 20 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Takk skal du ha. Kanskje jeg skulle prøve meg på en hentetråd, det kunne vært morro. Får se om jeg kan få det til fra mobilen underveis. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Hakkannen Svart 15 timer siden Link til dette innlegget Svart 15 timer siden Alltid kjekt med hentetråd😊 Spesielt om man har tid underveis til å ta bilder og skrive litt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.