vinyler59 Startet 19 timer siden Link til dette innlegget Startet 19 timer siden Noen som har erfaring med TCD 1022 Quick baug propell? Plutselig en dag ville ikke baugpropellen gå når jeg trykket på styrbord knappen. Ei heller babord knappen ville fungere. Den blinker bare grønt lite lys når jeg vil den skal gå til styrbord, og så blinker den rødt lite lys om jeg vil til babord. Kontroll boksen på dashbord får strøm, men baug propell motor vil ikke gå. Må jeg dykke ned å se om noe har stoppet til propellen? Systemet skal ha en liten sikring. Finner den ikke. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Du har strøm på panelet,men du har sikkert en kraftig sikring på den røde tykke kabelen til trøster den burde være mulig å finne Sitér dette innlegget Link to post
vinyler59 Svart 2 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2 timer siden mawilu Det var et veldig godt tips, takk for det! Kunne bare glemme å komme til selve thrusteren, gjemt godt under gulv/benk plater, men jeg sjekket litt rundt de tykke kablene. De går til av/på strømbryter nr.3 i denne båten, som samtidig går til jordingspunkt. Se bildet. Denne bryteren sto i AV stilling. Så fort jeg satt den i PÅ stilling, kom det strøm til baugpropellen igjen. Noen ganger er det ganske så uskyldige grunner til at ting ikke virker! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.