Princess40 Startet 18.August Link til dette innlegget Startet 18.August Beklager dumt spørsmål, men må ha det litt inn med teskje:) Dersom en båt i NIS/NOR har heftelser, vil det da være synlig som dette når man søker opp båten på https://skipssok.sdir.no/ ? Altså, er det ingen pantedokument så er det ingen heftelser? Sitér dette innlegget Link to post
Vingen300 Svart 19.August Link til dette innlegget Svart 19.August Har ingen heftelser på min båt og Hele feltet 'heftelser finnes ikke på min registrering. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 19.August Link til dette innlegget Svart 19.August Jeg kjøpte båt med heftelse i sommer. Etter pantet ble innfridd forsvant heftelsen, men du kan på toppen av skjøtet velge å vise "historisk informasjon". Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Skipper Worse Svart 19.August Link til dette innlegget Svart 19.August Det er rett forstått at når det er anført et pantedokument, så er det en panteheftelse. På det beløp som er nærmere angitt (Det kan være noe større eller mindre, av forskjellige runner). Står det ingen pantedokument/er, er båten heftefri. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Princess40 Svart 20.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August Takk for svar alle sammen, da har jeg fått bekreftet at jeg ikke misforstår :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.