sideburns Startet 10 timer siden Link til dette innlegget Startet 10 timer siden Svigerfar sin Halco 29 økonomi fra begynnelsen av 90 tallet har to styreposisjoner, og den fremre er presis og grei og bruke, mens den aktre er veldig upresis, dvs det må mange tørn på rattet før det skjer noe, den er såpass unøyaktig at den i praksis ikke brukes i det hele tatt. Styrepumpa/rattpumpa som er inne i lugaren fulgte antakelig med halvfabrikata pakken som svigerfar kjøpte, mens den andre ble kjøpt i etterkant hos en båtutstyrsleverandør. Jeg lurer på om den store forskjellen i "utvekslingen" på disse kan skyldes at det er forskjellig pumpevolum/displacement i dem, og at vi kanskje bør prøve å finne en rattpumpe med samme spesifikasjoner som den originale som fulgte med båten til den utvendige styreposisjonen. Takknemlig for alle tips. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 9 timer siden Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Er oljenivået riktig? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
-morten- Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Litt vanskelig å si. Om det er forskjellige rattpumper er det vel en forklaring. På min tror jeg det er identisk både inne og ute, og det føles likt ut. Var litt lite oljenivå da jeg overtok båten og det hakket litt, men fyldte opp på begge pumpene og det ble veldig bra Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
sideburns Svart 3 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Mener han sa at han hadde sjekket oljenivået. Og han trodde også at den hadde vært sånn fra begynnelsen av. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.