bjoris Startet 9 timer siden Link til dette innlegget Startet 9 timer siden Dersom salg av båt går i orden til helgen og båten jeg ser på i Harstad ikke blir solgt i mellomtiden vurderer jeg å ta fri en uke fra jobb og gå båten hjem til Stord. Jeg har seilt Stord-Senja i 2018 og har siden drømt om samme tur med motorbåt så denne sjansen kan jeg nesten ikke gå glipp av selv om det blir en høsttur med større fare for dårlig vær selvsagt. Samtidig bør det ikke gå mer enn en uke, men 2 kan nok gå om jeg får jobbet innimellom, men jeg tenker at med godt vær og noen lange økter inni mellom kan det bli en opplevelse uansett om vi tar det på en uke. Litt skeptisk til en så lang tur med helt ny båt for meg, men den har fått ny service og fremstår 100% så det går nok bra om en følger med underveis. Noe er det jo alltid. Siden avtalen ikke er på plass avventer jeg litt me info om selve båten, men tips og råd for turen og evt om noen har gode havnetips om det ender med at vi må legge båten igjen så er det også veldig interessant. Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Blouberg Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Voksen tur dette! Håper det løser seg med kjøp. Blir spennende å følge denne (: Tenker du å få med "mannskap" på hele eller deler av turen? Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.