lurvetass Startet 21.August Link til dette innlegget Startet 21.August Fjernkontrollen til ankervinsjen oppfører seg rart. Den slår seg på med grønt lys og jeg kan slippe ut anker og kjøre det inn igjen som vanlig. Men den piper og blinker rødt. Byttet batterier to ganger, men hjelper ikke. Noen som vet hva problemet kan være? Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Escaro Svart 21.August Link til dette innlegget Svart 21.August Se tidligere innlegg: Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 21.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August Dette er fjernkontrollen som har vært med fra båten var ny. Den er kodet og det står ikke i manualen at den skal måtte kodes på nytt ved batteribytte. Det startet etter at jeg byttet batteri første gang. Den virker jo også normalt og kan styre vinsjen, men piper og lyser rødt likevel. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
mortentr Svart 21.August Link til dette innlegget Svart 21.August Kontakt Sleipner. Jeg sendte inn fjernkontroll og mottaker for oppdatering av software. Det skulle gjøre den mer motstandsdyktig mot interferens. Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 22.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August Ja, kanskje like greit @mortentr. Håpet noen her hadde et triks på lur. Har jo ikke så lyst til å forsøke å koble dem sammen på nytt, for redd det mislykkes og den slutter å virke. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.