Kasper-B Startet Fredag 16:13 Link til dette innlegget Startet Fredag 16:13 Hei, jeg lurer på hvor vann inntaket på min Mercury Viking 10hk mod sitter, da jeg lurer på om jeg har kjøpt en spylemuffe som ikke passer Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart Fredag 17:57 Link til dette innlegget Svart Fredag 17:57 Hei. Kikk under plata som er over propellen. Då ser du ei vassinntaket. Spylemuffa funkar ikkje på desse motorane. Bruk ein stamp i staden. Sitér dette innlegget Link to post
Kasper-B Svart Lørdag 07:07 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 07:07 Okei, tusen takk for hjelpa Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart Lørdag 07:28 Link til dette innlegget Svart Lørdag 07:28 jeg holder bare slangen opp mot inntaket, da. spyler jeg fint igjennom. og min er fra 2001, går som ei kule ennå. Blomba er tatt, så den er nå 15 hk. samme impeller siden den var ny. så slitesterke motorer. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Kasper-B Svart Søndag 15:14 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 15:14 Jojo, men vi skulle bare starte den også sånn at den ikke bare sto å røyk. Jeg har ikke tatt ut plomben, men det kan gjerne noen som kjøper den gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.