Okkaby Startet 23 timer siden Link til dette innlegget Startet 23 timer siden Som overskriften sier. Hvor stor er sjansen for at en får fint nok vær til å krysse over i Oktober? Har mulighet å beholde båten i DK i vinter. Men da få jeg ikke utført noe av de oppgraderinger jeg hadde plan om. Så derfor vurderes det om en skal prøve gå hjem i Oktober, da jeg har fri de første 3 uker av oktober. Kunne prøvd nå neste 3 uker, men har en del andre planer som krasjer med dette. Så skal det være, så må det bli oktober. @sap_2000 Du har vel en goe mening her tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Det går helt fint, du bruker ikke mange timer over, så bare finne værvindu, Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Tom Rør Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden I løpet av såpass lang tid som du sier, ville det vært direkte uflaks om det ikke skulle bli en åpning. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden Det kan fort gå greit det ! PS! Det vil gynge litt mer i Norskerenna enn det gjør på resten av turen. Husk redningsutstyr og skriv ned mobil-tlf nr direkte til redningsselskapets "Bill" tlf 91 67 96 57 Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 3 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3 timer siden lano2 skrev 1 time siden: Det kan fort gå greit det ! PS! Det vil gynge litt mer i Norskerenna enn det gjør på resten av turen. Husk redningsutstyr og skriv ned mobil-tlf nr direkte til redningsselskapets "Bill" tlf 91 67 96 57 Har alt av redningsutstyr inkludert drakt. Gikk jo.motsatt vei tidligere i år. Er kun spørs om jeg ender med 3 ukers lavtrykk å fastlåst i Thyborøn. Blir litt lenge å leve på Hyttefadet der oppe 😂 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.