Jump to content

Hvor stor sjanse er det for fint nok vær i Oktober til å gå over fra Thyborøn til Mandal i 27 fot

Okkaby

Recommended Posts

Som overskriften sier. Hvor stor er sjansen for at en får fint nok vær til å krysse over i Oktober?

Har mulighet å beholde båten i DK i vinter. Men da få jeg ikke utført noe av de oppgraderinger jeg hadde plan om. Så derfor vurderes det om en skal prøve gå hjem i Oktober, da jeg har fri de første 3 uker av oktober. Kunne prøvd nå neste 3 uker, men har en del andre planer som krasjer med dette. Så skal det være, så må det bli oktober. 

@sap_2000 Du har vel en goe mening her tenker jeg.

lano2 skrev 1 time siden:

Det kan fort gå greit det !

PS! Det vil gynge litt mer i Norskerenna enn det gjør på resten av turen.

Husk redningsutstyr og skriv ned mobil-tlf nr direkte til redningsselskapets "Bill"    tlf 91 67 96 57

Har alt av redningsutstyr inkludert drakt. Gikk jo.motsatt vei tidligere i år. Er kun spørs om jeg ender med 3 ukers lavtrykk å fastlåst i Thyborøn. Blir litt lenge å leve på Hyttefadet der oppe 😂

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...