Yamaha F Startet 10 timer siden Link til dette innlegget Startet 10 timer siden Hei Har en F100 som har skjært seg? Ikke mulig å tørne rundt. Heller ikke mulig å få løs girhuset fra resten. Skjært nedre veivlager så ille at giraksling sitter fast? Forslag til hvordan få løst ned girhus? Makt, kiler og grov vold allerede forsøkt. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden Jeg hadde en F30 som stod fast. begynte å hugge ovenfra, alt så helt strøkent ut. Til slutt skulle jeg ta av girhus men det satt fast. Det viste seg at motor var helt ok, men giraksling satt bom fast inne i stammen på grunn av saltopphoping. Sitér dette innlegget Link to post
Yamaha F Svart 1 time siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1 time siden Ok. Takk👍 Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Sikker på at du har fått ut alle boltene i girhuset? Ligger ofte en skjult bak sinkanoden... men den kan også sette seg i splinesen ut fra motor... Sitér dette innlegget Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Yamaha F Svart 37 minutter siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 37 minutter siden Heisann. Jupp. Sitter dønn, og motor går ikke rundt. Låst seg en eller Anna plass, lurer på om det er nederste lager på veiva??? Sia akslingen ikke kommer ut av splines Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.