achilles2 Startet Lørdag 10:07 Link til dette innlegget Startet Lørdag 10:07 Det er mange som legger innsats i bildene de legger ut på f. eks finn.no. Andre kan kanskje ha noe å hente. Det er greit å vaske og rydde opp i båten før man tar bilder. Jeg får jo dessverre ubevisst mine tanker om båtens historikk og tilstand om eieren fremstår som en slaur. Man bør kanskje tenke litt som en eiendomsmegler, men droppe vidvinkellinse. Pussig at enkelte som selger kapitalvare ikke har så mange tanker om markedsføringen. Da kommer det kanskje færre og ser på båten fysisk. Folk er gjerne flinke å vise frem det tekniske, med motor og elektrisk anlegg. Det er selvsagt viktig. Jeg savner ofte å se størrelse og takhøyde på kabinen. Det kan være så enkelt som å plassere en voksen person som sitter ved et bord eller for den saks skyld på do. Helst med klærne på. Mange båter har elegante innredningsalternativer på soldekket. Hvordan slikt fungerer i praksis er det ikke mange illustrasjoner av. Da ender jeg ofte med å runde internett for å finne ut av det. Her er en som har skjønt det. Anbefales: https://www.finn.no/mobility/item/422753296?ci=1 Ja, det blir ny båt snart, som noen kanskje har gjettet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.