Jump to content

Problemer med avspilling på SD-kort med Tapo-kamera

bellen

Recommended Posts

Har noen kamera fra Tapo i båten. Det ene kameraet har jeg satt inn SD-kort for at dette skal ta kontinuerlig opptak. Dette har fungert helt plettfritt nå i over ett år. Men nå har det plutselig sluttet å ta kontinuerlig opptak. Eneste som blir lagret, er om det blir registrert bevegelse på kameraet. Det er stilt inn for at SD-kortet skal overskrive gamle data om minnekortet er fullt, men jeg har ikke funnet innstilling i appen for å velge om det skal lagres kontinuerlig, men dette har fungert upåklagelig tidligere. Jeg har også formatert minnekortet for å se om det hjelpe på, noe det ikke gjorde. Noen som har løsning?

bellen skrev 34 minutter siden:

Burde det ikke vær en form for feilmelding da?

Burde men jeg har havarert mange SD kort der jeg formatterer kortet og alt ser greit ut men ingenting har skjedd med kortet. Også om jeg lager oppstartbar minnepinne fra en iso fil så ser alt ok ut men når filen overføres men ingenting skjer på sd kortet...

Oppdatering: 

Fant ut av "problemet". Fant en glemt meny det du kan velge når tid på døgnet og ukedag at kameraet skal lagre kontinuerlig eller om at det skal kun lagre bevegelsesdeteksjon. Det viste seg at det var huket av for bevegelsesdeteksjone hele døgnet. Forandret dette til kontinuerlig lagring, så nå fungerer det som normalt igjen. Må ha vært en oppdatering av appen som har forandret på denne innstillingen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...