tom Cognac Startet igår klokken 14:52 Link til dette innlegget Startet igår klokken 14:52 Jeg har en sånn kontakt i båten min! Den kommer fra motoren (Mercury 90 hk, 2006 modell 2t) og går fram til dashbord og gass/gir kontrollen. Den ligger litt krøkkete til så jeg ønsker å flytte litt på den. Kan den splittes/deles på noen måte? Er det mulig å se det ut ifra bildene, - eller er det kanskje noen her som kjenner til denne kontakten? Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
SveinHa Svart 23 timer siden Link til dette innlegget Svart 23 timer siden Den lippen øverst i midten på siste bilde enten trykkes inn (fra deg) eller dras ut (mot deg) så skal den kunne splittes. Den lippen henger fast på nedre halvdelen av kontakten og låser den til øvre halvdel. Sitér dette innlegget Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.