Sturee Svart 22.September Link til dette innlegget Svart 22.September Som jeg har nevnt lenger opp, sjekk membran i primer. Denne går hull på med årene. Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 22.September Link til dette innlegget Svart 22.September Hvordan var tennpluggene? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September Hei. Pluggane var fuktige. Om det var relativt mykje eller lite bensin på dei veit eg ikkje. Eg har ikkje noko samanlikningsgrunnlag. Membranen såg ok ut, men eg skal bytta den for sikkerheits skuld. Sjå bilete. Biletet er tatt i dag tidleg. Ca. to døgn etter at motoren gjekk nokre sekund. Dagen før var det mykje trekking i snora. Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 23.September Link til dette innlegget Svart 23.September Dauer når du gir på fort, men ikke hvis du lirker den opp i turtall? Da er det akspumpa som sliter (gitt at forgasseren har det). Enten lekkasje eller tett. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September I dag har eg demontert forgassaren. Det gjekk vesentleg raskare enn førre gang. Det var knapt bensin i flottørhuset. Det var ikkje slangeklemma på slangen inn på forgassaren. I morgon leverer eg forgassaren på service. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.